Od 1 września, przez kolejne 4 miesiące wszyscy studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego będą mogli korzystać z dedykowanej im taryfy PAYG – Student. Żacy z najstarszej polskiej uczelni za minutę korzystania z roweru Wavelo zapłacą zaledwie 6 groszy.
„Współpraca z dyskontami jest dla nas dobra, ale chcemy mocniej stawiać na własną markę” – Zarząd OSM w Łowiczu kontynuuje duże zmiany w strukturze sprzedaży własnych produktów. W planie rocznym jest zmiana proporcji z 40% do 60% na rzecz brandu „łowickie”.
Dzięki umowie podpisanej między operatorem krakowskich rowerów miejskich Wavelo a władzami Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, studenci będą mogli korzystać z miejskich jednośladów na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. I to już od 1 sierpnia!
Dotychczasowe 161, a od 15 czerwca jeszcze jedna. Sieć z rowerowymi stojakami
Wavelo poszerzyła się o kolejny punkt. Użytkownicy systemu mogą pozostawić i pobrać jednoślady ze stacji sponsorskiej pod biurowcem przy Jasnogórskiej 1. Jest to inicjatywa głównego najemcy Grupy CANPACK, kompleksu biurowego oraz jego właściciela, Blue House Capital.
Próżno szukać drugiego takiego konkursu. Od 17 lat uczniowie szkół średnich z całej Polski rywalizują w zawodach informatycznych, mając za zadanie m.in. samodzielnie zaprojektować i zaprogramować roboty gotowe do… walki na ringu. Już 15 czerwca, w Krakowie, odbędzie się finał niezwykłego konkursu, w którym technologie przekładają się na rzeczywistość, a co najmniej połowa uczestników to uczestniczki.
Mleko łowickie, masło ekstra i śmietanka 36%, czyli flagowe produkty spółdzielni OSM Łowicz, zostały nagrodzone w trzech niezależnych plebiscytach organizowanych przez media branżowe. To nie pierwszy raz, gdy artykuły z logo z tańczącą łowiczanką są doceniane nie tylko przez konsumentów, ale i handlowców oraz ekspertów.