Aktualna sytuacja w proporcjach sprzedaży sprawia, że około 2/3 całkowitej produkcji OSM Łowicz realizowana jest na rzecz największych graczy na rynku dyskontów. Mimo niewątpliwych korzyści związanych z tymi transakcjami, w Spółdzielni realizowana jest polityka mająca na celu zmianę proporcji całkowitej produkcji dla dyskontów. Obecny zarząd ambitnie stawia na odbudowę wizerunku marki, a tym samym wzrost sprzedaży produktów w pasiastych opakowaniach. Największe sieci handlowe to nasi ważni partnerzy, dla których sprzedajemy duże wolumeny w markach własnych. Z tej kooperacji jesteśmy niezwykle zadowoleni, można powiedzieć że jest modelowa. Naszą ambicją - jako zarządu i liczącego ponad 110 lat tradycji środowiska - jest jednak rozwój własnej marki, ze słynną łowiczanką w logo – komentuje Wojciech Jezierski, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu.
Realizowane już plany dywersyfikacji sprzedaży mają też zapobiec negatywnym skutkom hipotetycznego odejścia jednego z dyskontowych partnerów.Poprzedni zarząd OSM Łowicz silnie postawił na współpracę z sieciami,nie zadbanojednak należycie o zabezpieczenie interesów strategicznych spółdzielni. Od początku naszej kadencji dbamy o to, by niekorzystne proporcje 60% do 40% na korzyść marek własnych dyskontów odwrócić – zapowiada Jezierski.
Wspomniany plan realizowany ma być na przestrzeni najbliższego roku. Do końca 2018 Łowicz chce, aby 55% produkcji było sprzedawane w marce łowickie. Najintensywniejsze prace dotyczą dystrybucji w kanale tradycyjnym. Zawsze byliśmy tam obecni, ale w tej chwili prężnie zwiększamy ilość indeksów dostępnych w tym kanale. Nasi handlowcy dysponują materiałami POS, dbają o półki, są aktywni w gazetkach promocyjnych – mówi Joanna Kołodyńska, kierownik Działu Marketingu łowickiej spółdzielni mleczarskiej. Pomóc ma także prowadzona od czerwca kampania reklamowa mleka łowickie. OSM Łowicz postawił na szeroką promocję w spotach telewizyjnych,
i w internecie.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET