Przez trzy dni jedna z największych metropolii chińskich opanowana była przez przedstawicieli branży spożywczej z całego świata. W wydarzeniu udział wzięło ponad 3 tysiące wystawców z 67 krajów. Polskę reprezentowała m.in. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, która na rynek azjatycki od lat z powodzeniem dostarcza mleko UHT, proszki mleczne i inne. Nasze stanowisko cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Promowaliśmy swoje flagowe produkty, które już oferujemy azjatyckim kontrahentom, jak i te o które chcemy poszerzyć nasze eksportowe portfolio – podsumowuje Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu w OSM Łowicz.
Spółdzielnia coraz śmielej otwiera się na nowe rynki – szczególnie w Azji i Ameryce Południowej. W lutym br. prezentowała swoje produkty podczas największych targów żywieniowych świata Gulfood w Dubaju. W przyszłym miesiącu natomiast mleczarnia bierze udział w misji targowej w Ningbo we wschodnich Chinach. Będzie tam nawiązywać kontakty handlowe i uważnie obserwować trendy żywieniowe na rynkach azjatyckich. OSM Łowicz może pochwalić się także coraz większą sprzedażą na rynkach latynoamerykańskich. Od tego roku jako pierwsza mleczarnia w Polsce i jedna z nielicznych w Europie dostarcza produkty do Peru i Wenezueli. A to wszystko pomimo sporej konkurencji w tym regionie. Z Ameryką Łacińską sąsiadują USA, które są drugim po UE największym eksporterem artykułów rolno-spożywczych. Ponadto kraje Ameryki Południowej takie jak Brazylia i Argentyna są dużymi producentami artykułów rolnych. Mimo to z sukcesem udaje nam się rozwijać eksport nawet do tak odległych regionów świata – ocenia Dorota Jezierska, kierownik działu eksportu.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET